wtorek, 30 kwietnia 2013

Stosik kwietniowy (kolejny maluczki ^^)

Hej! Przepraszam, że tak późno wstawiam stosik, ale zwyczajnie wcześniej nie znalazłam na to czasu. Tak to jest, jak robi się wszystko na ostatnią chwilę ^^ . Nom, w ogóle w tym miesiącu znów nie zamawiałam prawie wcale książek, ponieważ jakoś straciłam chęć do czytania... w kwietniu skończyłam ledwo cztery książki o.O . Nie wiem, jak to się mogło stać. Niemniej jednak jedną z nich, czyli Requiem, połknęłam wczoraj. Całą... wtedy nagle i chęci, i wena mi powróciły, tak więc mam nadzieję, że się poprawię. A stosik mimo że jest niewielki, to bardzo mnie cieszy :)




Tradycyjnie od dołu:

Złota Lilia – Richelle Mead - spóźniony prezent od Abi , dziękuję! ;*
Pamiętniki półbogów - Rick Riordan - do rec. od Wydawnictwa Galeria Książki
Przysięga - Kimberly Derting - od Nastka do rec.
Dni krwi i światła gwiazd - Laini Taylor - jw.
Requiem - Lauren Oliver - do rec. od Wydawnictwa Otwarte
Królestwo łabędzi - Zoe Marriott - do rec. od Wydawnictwa Egmont



A tak poza tym... No to zmieniłam szablon, o czym informowałam w poprzedniej notce. Znowu wróciłam do ciemnych kolorów, choć mi już co poniektórzy narzekają, że taka kolorystyka do mnie nie pasuje... i że widzą we mnie raczej pstrokaciznę, a nie to. No miło. xd Haha, ale takie życie. A teraz majówka nadchodzi... może ponadrabiam, a może się polenię. Stawiam na to drugie mimo wszystko, chęci to jednak nie wszystko ^^ 

I znowu tradycyjnie potruję i tu, że założyłam w kwietniu bloga, tym razem z opowiadaniem fanfiction... do Pottera. Pojawiło się już 5 rozdziałów, ale duma. Tak wiem, chyba o tym pisałam, plus jest button... i osobna zakładka o blogach... ale dopiero zaczynam, więc staram się jak mogę, by ludzie się o tym dowiedzieli. A nóż widelec im się spodoba :) . Nom, a jak nie, to nic nie stracę. Szczególnie że mam zamiar do tego bloga podejść bardziej poważnie, niż do tego drugiego z opowiadaniem.... no i ten cudny szablon, kocham go *.* Nom, nom, zostawiam button, który przekierowuje do bloga, jakby ktoś się skusił ^^ 
A nawet dwa... żeby się pochwalić, że w ogóle są.... trzeci już widzieliście, ładnie sobie wisi w gadżetach :) . Choć teoretycznie można się było już z nimi spotkać, bo niektóre kochane osoby namawiam, by u siebie gdzieś umieściły.... bo a nóż widelec łyżeczka, ktoś u nich w to kliknie ^^ . Tak, wierzę chyba w jakieś cuda, ale najlepiej jest myśleć pozytywnie! Po co się martwić czy coś, jak można się pocieszyć z maluczkich rzeczy... takich jak ten stosik czy też [ostatnio] każdy nowy komentarz pod rozdziałem na znak, że ktoś jednak przeczytał te moje wypociny. xd Ale już się nie rozgaduję, bo nie wiadomo, co bym jeszcze nawymyślała... Więc to tyle, postaram się napisać niedługo recenzję, tak by móc ją wstawić w czwartek :)




Pozdrawiam,
Tris ^^

58 komentarzy:

  1. Requiem pojawi się i w moim stosiku :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za ironia z tymi Dniami krwi i światła gwiazd! :D I odwrotnie wzięłaś te książki, no ale po co zmieniać :3 Hahaha. Ogólnie ciekawy stos i zabrałabym Ci z niego 3 książki. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrobiłam tego odwrotnie.. to ten napis jest odwrotnie, ogarnij, że wszystkie one są w ten sam sposób położone xd i to mnie śmieszy najbardziej xd

      Usuń
    2. Ja je przekręca jak normalny człowiek :D Ale ty nie jesteś normalna więc w sumie dlaczego się dziwię? :P

      Usuń
    3. Tyś je źle przekręciła własnie ale to już Ci napisałam xd u Cb opis z tyłu okładki było widać geniuszu, a u mnie tylko do góry nogami ^^ I ja jestem normalna o.O Czemu wszyscy temu zaprzeczają ? :<

      Usuń
    4. BO NIE JESTEŚ NORMALNA ;C Bardzo lubię być miła, wychodzi mi to? *.*

      Usuń
    5. No ba, Tb zawsze, jesteś kochana <3 I JA JESTEM NORMALNA!

      Usuń
  3. Requiem! <3
    Piękny stosik. *.*
    Miłego czytania. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nawet wczoraj (a w zasadzie to dzisiaj^^) skończyłam czytać "Kroniki krwi" i zazdroszczę Ci, że już będziesz zabierać się za 2 tom, bo na mnie on jeszcze trochę poczeka. :) Cudowny stos, miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi tom już przeczytałam, ale to jakiś czas temu nieoficjalne tłumaczenie :) Teraz po prostu mam wersję papierową <3
      No i w takim razie zabieraj się za Złotą lilię! ^^

      Usuń
  5. Piękny stos, wszystko bym zabrała <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę wiele ciekawych pozycji :-) Życzę miłego czytania i zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stos ładny, ale raczej nie dla mnie.
    Jeżeli zaś chodzi o szablon... lepiej wyglądałaś w dziewiczej bieli, choć takie ciemne odcienie też są całkiem całkiem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewiczej bieli... Hahahaha, Tris :D

      Usuń
    2. NO nie wiem, o co Ci hodzi... ta biel.. ten spokój ducha <3 cała ja xd

      Usuń
  8. Ahhh, Requiem - chcęchcęchcę! *.* No i ogólnie to "nóż widelec łyżeczka" jest epickie *.* Hah, i miłego czytania i miłej majówki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w końcu to ja, moje teksty zawsze Cię rozwalają... albo plujesz jogurtem xd mam nadzieję, że tym razem się powstrzymałaś, bo Twój komputer niedługo tego nie wytrzyma xd

      Usuń
    2. Hahaha, mam poparcie! Cas, jesteś wspaniała! Szkoda serio, że nie dai się tutaj nic lajkować, bo też bym zrobiła LUBIĘ TO! <3

      Usuń
    3. Śmieszne jesteście xd Ja nie pluję cały czas to po pierwsze, a po drugie to "nóż widelec łyżeczka" naprawdę jest epickie i wcale nie napisałam, że twój tekst mnie rozwalił, bo mnie nie rozwalił gejuszu xd no i wypchaj się kisielem :*

      Usuń
    4. nie, nie, wcale nie plujesz :P No wiem, że jest epickie wspominałaś o tym co najwyżej kilkanaście razy xd i zapożyczasz ode mnie wiele słówek i powiedzonek, jak widzę :P

      Usuń
  9. Jedynie "Królestwo Łabędzi" by mnie zainteresowało:)

    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały stos! :) do mnie najbardziej uśmiecha się "requiem" :) i coś czuję, że niedługo zagości również na mojej półeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Requiem juz czeka na mojej polce i nie moge sie doczekac, kiedy w koncu przeczytam ta powiesc. Stosik moze maly, ale przynajmniej ciekawe pozycje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej jestem zainteresowana "Requiem" oraz "Królestwo łabędzi".
    Życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Requiem" udało mi się skończyć już dwa dni po premierze, a wcale nie miałam do przedpremierowo, kupiłam jak każdy 'normalny' fan Moona ;p książka była fenomenalna, ale wciąż uważam pierwszy tom za lepszy :) a co do wypowiedzi Karolki: ja po samym czytaniu komentarzy pod różnymi postami zauważyłam już, że ona wciąż pluje w monitor haha xd

    a szablon ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaah, epic <3 muszę powiedzieć Karolce, żeby znowu tu weszła i poczytała, jakei wrażenie na ludziach zrobiła... wszyscy ją zapamiętają! <3

      co do Requiem... też pierwszy tom podobał mi się najbardziej, w tym mam jakieś ale, mimo że tak mnie wciągnął ^^

      Usuń
    2. No to dzięki Tris, że mi powiedziałaś xd Ale.. jaaaa! wszyscy mnie znają i zapamiętują *.* chociaż nie wiem dlaczego, bo ja przecież nie pluję tak publicznie tylko raczej w naszych PRYWATNYCH rozmowach, to ty to ciągle wspominasz nie wiem po co xd

      A do do Requiem to trzeciego tomu nie czytałam, ale jak dla mnie drugi był najlepszy :3

      Usuń
    3. Sorka, zapomniałam tak jakoś xd ja ciągle wspominam o pluciu? To Ty ciągle piszesz, że się oplułaś, to już nie moja wina, że zaczęli Cię z tego kojarzyć :P

      Usuń
  14. Ciekawe tytuły, miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  15. O, właśnie przeczytałam Królestwo łabędzi ale szału nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Może i maluczki, ale idealny dla mnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Stosik mały, ale zacny ;) Ważne, że Ci sprawia radość ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A tam mały, większość polaków tylu książek przez pięć lat nie kupi ;) Ja po kilku suchych miesiącach w końcu nie wytrzymałem i zrobiłem nieduże zakupy w dwóch sklepach :-P Wpadnę poczytać te Twoje dzieło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, Ty piszesz 'dzieło', ja piszę 'wypociny', mała różnica <3 Niemniej jednak jeżeli przeczytasz, to będzie mi bardzo miło ^^
      I tak, tak niektórzy jak wcale nie czytają... ale mnie to tam przeraża, ja jednak widzę siebie wśród innych zagorzałych czytelników, mimo że mam chwile słabości xd Nom i nie dziwię się, niekiedy trzeba zrobić sobie takie zakupy ^^

      Usuń
  19. Książki chyba nie do końca w moim guście, ale Tobie oczywiście życzę przyjemnego czytania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stosik mały, ale fajny. ;] A jeśli chodzi o szablon, to wydaje mi się, iż do Ciebie pasują raczej ciemne kolory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś jedyna xd Choć co do jasnych, to mówią mi Ci, co mnie znają już... czyli mają fajną opinię wyrobioną xd plus jak ktoś mnie widział, a ja cała na kolorowo ubrana, to ten obraz mu z głowy nie wychodzi... ale Cieszę sie, że tak sądzisz, bo ja też uważam, że tutaj ciemny szablon pasuje ^^

      Usuń
  21. Piękny stosik! Mam nadzieję, że Requiem kiedyś pojawi się też u mnie, chociaż najpierw muszę dorobić się Pandemonium ;) Przysięgę też chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  22. "Złota Lilia" już do mnie idzie :) "Przysięgę" dostałam na urodziny, "Dni krwi i światła gwiazd" wygrałam, a na "Requiem" poluję :P
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetny szablon - i to z TOUHOU ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio nikt chyba nie ma czasu na nic - pewnie przez tę wiosnę:) Piękny stos i życzę miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ogromną ochotę na całą trylogię Delirium. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny stosik :) Czytałam z niego: Requiem, Królestwo Łabędzi i Złotą lilię - i ta ostatnia właśnie z tych trzech najlepsza.
    Miłej lektury w majowy weekend !

    OdpowiedzUsuń
  27. *w*
    Ukradłabym parę książek ze stosika, oj ukradłabym! Miłego czytania~

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny stos! Chętnie bym "Królestwo Łabędzi" Ci podkradła! Życzę przyjemnej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja także połknęłam "Requiem" na raz, po prostu inaczej się nie dało :D Ależ zazdroszczę "Pamiętników półbogów"!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny stos! Co z tego, że mały! Życzę powodzenia w pisaniu ff'a!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny szablon! Co do stosu to naprawdę zacne nabytki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny stosik, prawie wszystkie książki chętnie bym Ci zabrała. ;)
    A nowy szablon ogromnie mi się podoba. <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę Złotej Lilii :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mały ten stosik, ale piękny. "Requiem" chętnie bym widziała u siebie na półeczce... :) Miłej lektury!
    P.S. Twoje opowiadanie fan - fiction chętnie przeczytam. Tylko dopiero jutro, bo dzisiaj jestem padnięta. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, dziękuję, będzie mi bardzo miło ^^

      Usuń
  35. Maluczki stosik, ale cieszy ;) I to najważniejsze. A co do szablonu mnie się podoba, pomimo tych niewiosennych kolorów :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. I szablon i stosik fajny :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...