piątek, 26 kwietnia 2013

Liczby życia: co numerologia mówi o tobie i innych - Violetta Kuklińska-Woźny




Jedna liczba – wiele informacji”


Matematyka jest królową nauk. Nie ma się co dziwić, skoro liczby tak wiele za sobą kryją. Dzień, miesiąc i rok urodzenia – to wszystko ma duże znaczenie dla każdego z nas. W oparciu o te dane, można się też sporo dowiedzieć o innych, rozszyfrować ich, poznać słabe oraz mocne strony, szanse i zagrożenia dla danych osób. Liczby mogą także zdradzić, jaki jest czyjś potencjał i co powinno się zrobić, jak żyć, aby rozwijać się tak, jak należy, kierować się w dobrym kierunku. To kiedy się urodziliśmy, ma w takim razie wpływ na to, jak ukształtował się nasz charakter, jak również w którą stronę może on zmierzać. Także imię i nazwisko mają znaczenie, choć tutaj ten temat niestety nie został rozwinięty. Numerologia jest nauką niezwykle interesującą, która odkrywa przed nami wiedzę o charakterze ludzi i ich możliwościach, o tym w jaką stronę mogą się rozwinąć oraz nie tylko. Książka „Liczby życia. Co numerologia mówi o tobie innych” przedstawia nam to wszystko. Dzięki niej możemy zacząć nasze obcowanie z tą dziedziną.

Pozycja ta jest zgrabnie podzielona na rozdziały, dzięki czemu łatwo w niej wszystko znaleźć. Rozprawia o drodze życiowej, ewolucji duszy, liczbach dnia urodzenia, miesiąca, roku, o momentach przełomowych, cyklach i nie tylko. Można również dowiedzieć się z niej, jaki jest związek pomiędzy karmą a numerologią. Wszystko opisane jest dość szczegółowo, wskutek czego możemy wiele dowiedzieć się o sobie i swoich predyspozycjach. Książka ta napisana jest językiem zrozumiałym i prostym w odbiorze (nie zaś jakimś wydumanym, co niekiedy zdarza się w podobnych pozycjach), co zdecydowanie działa na plus tej publikacji. Wiele można się dowiedzieć z tego utworu, szkoda jedynie, że zostało w nim pominięte np. znaczenie imion i nazwisk, tylko przez chwilę wspomniane. Niemniej jednak reszta zagadnień jest opisana skrupulatnie. Poza tym szata graficzna jest prosta, wszystko jest przejrzyste, łatwe do odszukania i zrozumienia.

To było moje pierwsze spotkanie z numerologią i ze szczerym zainteresowaniem czytałam o osobowościach, jakiś głównych cechach, predyspozycjach zawodowych, jak i partnerskich. Wyliczałam wcześniej naturalnie swoją liczbę drogi życia oraz z chęcią dowiadywałam się, jakie też cechują mnie możliwości czy podejście do różnych spraw. To samo tyczyło się liczb miesiąca urodzenia, dnia i roku, przy których również znalazłam dokładne charakterystyki. Jako że do takich rzeczy mimo wszystko podchodzę z przymrużeniem oka, to byłam pod wrażeniem, iż większość tego, co czytałam, miała odzwierciedlenie w moim życiu. Ta publikacja dała mi do myślenia, szczególnie na temat tego, jak chciałabym, by potoczyło się moje dalsze życie. Pozycja ta może obudzić człowieka i pokazać mu, jak to z nim naprawdę jest i jakie ma szanse w życiu. Choć naturalnie nie musi on w to uwierzyć. Jednak już samo zastanowienie się na tymi sprawami może okazać przydatne.

„Liczby życia. Co numerologia mówi o tobie innych” jest pozycją ciekawą, która z pewnością zasługuje na uwagę. Osoby interesujące się tą dziedzina bądź też pragnące dowiedzieć się o niej czegoś, powinny sięgnąć po tę publikację, gdyż może ona odpowiedzieć na niektóre ich pytania, jak i przedstawić ciekawą wiedzę, która praktycznie sama wchodzi do głowy. Mimo że to dopiero moje początki w tej tematyce, to naprawdę się zaciekawiłam, dlatego możliwe jest, że dalej będę szukać na ten temat jakiś informacji, co jest wynikiem przeglądania tego utworu. Chcesz poznać prawdziwą naturą niektórych osób, dowiedzieć się czegoś o innych lub o sobie? Zacząłeś się zastanawiać nad tym, co takiego zwykłe cyfry mogą za sobą kryć? Jeżeli tak, to nie skreślaj tej książki, a porozglądaj się za nią. Serdecznie polecam.





Tytuł: Liczby życia: co numerologia mówi o tobie i innych
Autor: Violetta Kuklińska-Woźny
Ilość stron: 358
Wydawca: Studio Astropsychologii
Rok wydania: 2012





 Książkę otrzymałam od Studia Astropsychologii, za co serdecznie dziękuję ^^


4 komentarze:

  1. Hm... nigdy nie interesowalam sie numerologia, chociaz recenzja jest dobra, to mnie nie przekonalas. Nie moja bajka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba już wiele razy pisałam, że tego typu pozycje nie przemawiają do mnie ani trochę :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie interesowała mnie ta tematyka, jednak może z ciekawości sięgnę po tą książkę. Tak przy okazji, znam znaczenie swojego imienia i muszę przyznać, że wiele z tego, co wyczytałam rzeczywiście do mnie pasuje, może i tu będzie podobnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam, dość ciekawa pozycja. Sporo się dowiedziałam o swoim numerku, jak i o numerach znajomych. Wiele razy zdziwiłam się, jak trafiłam na sprawy, które rzeczywiście mają miejsce. ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...