niedziela, 28 kwietnia 2013

Zapowiedź: Papierowe miasta - John Green




Tytuł: Papierowe miasta
Autor: John Green
Wydawnictwo: Bukowy Las
Gatunek: literatura młodzieżowa, obyczajowa
Liczba stron: 400
Format: 135 x 205 mm
Oprawa: Broszurowa ze skrzydełkami
Cena det.: 39,90
Data premiery: 05.06.2013



OPINIE O KSIĄŻCE
„Fascynująca, inteligentnie skonstruowana i głęboko poruszająca”. SCHOOL LIBRARY JOURNAL
„Czytelnikom spodoba się ekstrawagancka podróż i niesztampowe myślenie”. PUBLISHERS WEEKLY


TREŚĆ
Quentin Jacobsen – dla przyjaciół Q – od zawsze jest zakochany we wspaniałej koleżance, zbuntowanej Margo Roth Spiegelman. W dzieciństwie przeżyli razem coś niesamowitego, teraz chodzą do tego samego liceum. Pewnego wieczoru w przewidywalne, nudne życie chłopaka wkracza Margo w stroju nindży i wciąga go w niezły bałagan. Po czym znika. Quentin wyrusza na poszukiwanie dziewczyny, która go fascynuje, idąc tropem skomplikowanych wskazówek, jakie zostawiła tylko dla niego. Żeby ją odnaleźć, musi pokonać setki kilometrów. Po drodze przekonuje się na własnej skórze, że ludzie są w rzeczywistości zupełnie inni, niż sądzimy.

AUTOR
John Green jest pisarzem amerykańskim, autorem bestsellerów z listy „New York Timesa”. Debiutował znakomitą powieścią Szukając Alaski, porównywaną z Buszującym w zbożu J. D. Salingera, opublikował następnie kilka powieści (m.in. Papierowe miasta), z których ostatnia – Gwiazd naszych wina – przyniosła mu ogromną poczytność i światową sławę. Jest laureatem licznych nagród literackich, m.in.: The Printz Medal, Printz Honor i Edgar Award. Mieszka z żoną i synem w Indianapolis. Wraz z bratem Hankiem prowadzi Vlogbrothers, jeden z najpopularniejszych projektów wideo w sieci.


____________________________





Osobiście nie mogę się doczekać tej książki, a Wy? Powieść "Gwiazd naszych wina" mnie urzekła i jestem bardzo ciekawa reszty twórczości tego autora. A do premiery już nie ma aż tak wiele czekania! Maj nastanie na dniach, a pozycja ta ma swą premierę już 5 czerwca... pokładam w niej wielkie nadzieje! ^^ 


I w ogóle zmieniłam szablon, jak Wam się podoba? Mnie nagłówek urzekł po prostu <3


Pozdrawiam,
Tris



21 komentarzy:

  1. "Papierowe miasta" zapowiadają się bardzo ciekawie, ale najpierw muszę przeczytać "Gwiazd naszych winę" - tyle się o tej powieści dobrego słyszy, a ja wciąż zwlekam z jej kupnem i lekturą. Kurczę muszę wziąć się za siebie i uzbierać na nią pieniądze. ;)
    A szablon ładny, naprawdę ładny. Nagłówek śliczny - taki mglisty. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na książkę czekam, a wygląd przecudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak weszłam to się zastanowiłam czy dobrą stronę włączyłam. Ciemno, lecz mi się podoba, bardzo. Co do książki też jestem jej ciekawa, lecz najpierw muszę przeczytać Gwiazd naszych wina, co zamierzam zrobić w trakcie majówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ, no to czytaj :) Nom, wiem, ciemno, trzeba sie przyzwyczaić, jednak jeżeli się podoba, to dobrze ^^

      Usuń
  4. Trochę zaskoczył mnie ciemny wygląd strony :P Co do książki, to jestem jej dość ciekawa. Zwłaszcza, że jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z twórczością autora :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak fajnie u Ciebie :) Na razie muszę przeczytać "Gwiazd naszych wina", a dopiero potem wezmę się za "Papierowe miasta" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy szablon Lizz Kaviste to cudo :)

    Książką jestem zainteresowana, choć chciałabym wpierw zapoznać się z "Gwiazd naszych wina".

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie. Może dodam do listy :)

    P.S.
    Chcę pomóc koleżance. Niesamowicie utalentowana bloggerka wydała książkę, ale w naszym kraju nie wspiera się debiutantów. Książka ma same pozytywne recenzje, więc na pewno spodoba się ludziom, jeśli ją przeczytają. Może i Ty się skusisz?
    Chociaż sprawdź: www.o-k.xn.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak na razie przymierzam się do zakupu książki pt. ,,Gwiazd naszych wina", bo jestem ciekawa, czym się tak wszyscy zachwycają. :)
    A ciemny wygląd strony jak najbardziej na plus. Sama mam ciemny szablon i jest miłą odskocznią od tych wszystkich bieli. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam z niecierpliwością na premierę. ,,Gwiazd naszych wina" czytałam i bardzo mi się podobało. Mam też nadzieję, że pojawi się ,,Szukając Alaski" jako następne w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukając Alaski zapowiedziane jest na wrzesień 2013 roku - tak mam na zakładce, która była dołączona do książki Gwiazd naszych wina. :)

      Usuń
  10. Podoba mi się szablon :D Mnie jakoś nie przekonuje ta książka jak na razie. Może twoja recenzja to zmieni? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam jeszcze "Gwiazd naszych wina", ale i "Papierowe miasta" mnie intrygują. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo szablon!
    A książkę na pewno przeczytam, bo Johna Greena kocham! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Opis, moim zdaniem, niezbyt zachęcający, ale tak czy siak - przeczytam! Kupię już w dniu premiery. "Gwiazd naszych wina" urzekła mnie już od pierwszych stron, pokochałam tę książkę całym sercem, podziwiam autora za napisanie powieści tak wyjątkowej - zatem "Papierowe miasta" również muszą być fenomenalne, nie ma innej możliwości po prostu. :)
    Tak szczerze, to nie pamiętam poprzedniego szablonu. :P Ale ten jest bardzo ładny, rzeczywiście świetny nagłówek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Opis wygląda zachęcająco :3
    A szablon według mnie jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno przeczytam tę książkę, po "Gwiazd naszych wina" nie mogłabym zrobić inaczej. :)
    A szablon świetny, bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaa! Nie mogę się doczekać!
    Klimatycznie tu teraz u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uuuu... Ale fajnie tu u Ciebie:))
    A po książkę chętnie sięgnę.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uuu... Ale fajnie tu u Ciebie:)
    A po książkę chętnie sięgnę.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...