poniedziałek, 28 listopada 2011

Stosik ^^

Zdjęcie zrobione już kilka dni temu XD Ale jakoś tak zapomniałam wstawić ;) No więc mój październikowy, niewielki stosik :D 

 


Książeczki od góry:
Jutro 3 - John Marsden - od Wyd. Litera Nova [recenzja]
Między młotem a piorunem - Kevin Hearne - od Wyd. Rebis [recenzja]
Bestia - Alex Flinn - od Wyd. Galeria Książki [recenzja]
Dom jedwabny - Anthony Horowitz - od Wyd. Rebis
Dziewczyna w czerwonej pelerynie - Blakley Carwright / Johnson - od Wyd. Galeria Książki
Córka żywiołu - Leigh Fallon - jw.
Nevermore - Kelly Creagh - od Wyd. Jaguar
Jutro 4 - John Marsden - od Wyd. Litera Nova
Anielski Ogień - Courtney Allison Molton - od Wyd. Bukowy Las [recenzja]



____________________


Ostatnio czytam o wiele mniej, no prawie w ogóle i przez to mniej piszę. Nie wiem dlaczego, po prostu nie mam na to żadnych chęci, ani czasu, a poza tym jeszcze jedno słowo: szkoła - to mówi samo za siebie XD. Mam nadzieję, że mi to niedługo minie i znów wrócę do starego rytmu czytania ^^

28 komentarzy:

  1. Genialny stosik i dobrze wiesz jak zazdroszczę ci niektórych książek :) No i zabieraj się szybko za Nevermore :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Niewielki?! Oj, to ja nie wiem jak w Twoim mniemaniu musi wyglądać duży stos :>
    Chętnie bym Ci podkradła "Dziewczynę w czerwonej pelerynie", "Bestię" i "Nevermore"...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam stosiki! "Jutro 3" i "Jutro 4" mam u siebie, to samo z "Dziewczyna w czerwonej pelerynie" (kocham film) :]
    Pozdrawiam serdecznie, Klaudia Karolina Klara :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosik śliczny. Gratuluję!! Na pewno niedługo chęci do czytania wrócą. Każdy ma takie kryzysy czytelnicze od czasu do czasu a szkoła z pewnością tego nie ułatwia;)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję stosu:) Czekam na recenzje Jutra 4.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nevermore Ci serdecznie polecam, a co do czasu - nie martw się. Ja jestem na studiach i też go nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stos, a nie stosik ;) I to ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej i jest stosik :D
    Beastly - nie widziałam jeszcze tłumaczenia, znam ją tylko w oryginale i miło wspominam.
    Nevermore zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie i często wracam do niej myślami. Zazdroszczę JUTRO4, ja mam trójeczkę jeszcze do przeczytania.
    Ciekawi mnie twoja recenzja Córki żywiołu.
    Pozdrawiam i życzę dużo czasu na czytanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajne książki w tym stosiku:)
    Przyjemnej lektury!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie masz tam ani jednej złej książki :)
    Gratuluję i miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny stosik :D
    Posiadam Jutro 3 i Nevermore.
    A reszty zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stosik!
    Ciekawi mnie "Bestia" i "Nevermore".
    Ja czytam właśnie "Jutro 2",a "Jutro 3" mam już zakupione i również niedługo wezmę się do lektury;)
    A Tobie życzę miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym podkradła Nevermore i Córka żywiołu ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny stosik :)
    Ja też miałam taki zastój, ale wytrzymałam xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny stos ,chętnie bym ci kilka pozycji podebrała ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym coś podkradła z tego stosu ;) Co prawda mam ,,Nevermore" i ,,Anielski ogień", ale reszty mi brak. Poluję na ,,Bestię" i ,,Dziewczynę w czerwonej pelerynie", bo zanim zabiorę się za filmy, wolę zapoznać się z papierową wersją. Czekam na recenzję ,,Nevermore", bo jestem ciekawa odczuć po lekturze ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę książek od Wyd. Galeria książki...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pozycje, ależ ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny stos! Jej, masz Jutro!

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny stosik :] Strasznie zazdroszczę "Bestii" ! miłej lektury i czekam na recenzje xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli według Ciebie to jest niewielki stos, to boję się pomyśleć co jest stosem normalnej wielkości :D:D
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  22. Obiecujący stosik i wcale nie taki mały! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko! Wszystko bym ci zabrała! Może oprócz Dziewczyny w czerwonej pelerynie bo już mam :D. Gratuluje i zazdroszczę tak udanego stosiku :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam Dom jedwabny, świetna książka :) No i zazdroszczę pozostałych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. "Córka żywiołu" - ja ją chcę;P Świetny stos:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też mam w swoim stosiku Córkę żywiołu i myślę, że juz jutro się z nią zmierzę. I chyba dorzucę do stosiku - za Twoim przykładem - Dom jedwabny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...