sobota, 19 listopada 2011

Ognisty Tron - Rick Riordan


O książce:

Odkąd bogowie starożytnego Egiptu zostali wyzwoleni we współczesnym świecie, Carter Kane i jego siostra Sadie znaleźli się w tarapatach. Jako potomkowie Domu Życia Kane’owie są obdarzeni wyjątkowymi mocami, ale przebiegli bogowie nie dali młodym magom czasu na opanowanie choćby podstawowych umiejętności. A byłyby bardzo potrzebne – ich przerażający nieprzyjaciel, wąż chaosu Apopis rośnie w siłę. Jeśli w ciągu kilku dni nie zdołają zapobiec jego uwolnieniu, nastąpi koniec świata. Innymi słowy: zwykły dzień rodziny Kane’ów. Aby mieć jakiekolwiek szanse w walce z siłami chaosu, rodzeństwo musi przywrócić do życia boga słońca Ra – to zadanie przekraczające wszystko, czego dokonał jakikolwiek mag. Muszą odnaleźć trzy części Księgi Ra i nauczyć się zawartych w niej zaklęć. Och, nie wspomnieliśmy chyba, że nikt nie wie, gdzie Ra się znajduje. Krótko mówiąc: drugi tom „Kronik Rodu Kane” to wspaniała przygoda.


Obrazek przenosi do recenzji


16 komentarzy:

  1. Czytam właśnie pierwszy tom :D.

    Kocham Riordana <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rick Riordan ciągle mnie prześladuje, więc kiedyś na pewno sięgnę po coś z jego dorobku. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam oby dwa tomy, ale jakoś czasu zabrakło na ich przeczytanie. Może teraz gdy dłuższe wieczory, to wygospodaruje sobie chwilę wolną i przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie, więc może kiedyś książka wpadnie mi w ręce:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta seria już czeka na półce, więc to tylko kwestia czasu, aż zabiorę się za pierwszy tom. :) Riordana bardzo lubię; myślę, że ten cykl przypadnie mi do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zaintrygowana, ale czasu brak :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Tris świetna recka w 100% się zgadzam:) teraz czekamy na tom 3;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tak wielką ochotę na tę serię! Świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tego autora, po tę powieść na pewno sięgnę :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    [papierowyazyl.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam obecnie tom pierwszy i mi się podoba, chodź nie przepadam za twórczością tego autora (seria o Percym Jacksonie nie przypadła mi do gustu).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powoli próbuję fantasy, ale "Ognisty tron" to chyba jeszcze dla mnie zbyt wiele.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie czytałam, ale przygodę z panem Riordanem zamierzam jednak rozpocząć od cyklu o Percym Jacksonie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię czytać książki tego autora. Już od dawna czekam na "Ognisty tron" i teraz jeszcze bardziej nie mogę się doczekać :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Riordan jest wspaniały... no więc kiedy wyjdzie trzeci tom? ,,Cień węża" a kiedy ,,Znak Ateny"?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...