środa, 9 listopada 2011

Informacja wydawnicza - Dziedzictwo

Mag Jacek Rodek
Pl. Konstytucji 5/10,00-657 Warszawa
E:mag@mag.com.pl Web: www.mag.com.pl
Informacja prasowa
Warszawa, 9 listopada 2011

Dziedzictwo t. 1 – Christopher Paolini
Kontynuacja „Eragona”
4 część cyklu „Dziedzictwo”

Premiera 9 listopada
 

Najgłośniejszy światowy megabestseller od 2003 roku. Od sierpnia 2003 roku nieprzerwanie na szczycie list bestsellerów. Eragon – bohater Paoliniego, młody wiejski chłopak znajduje niebieski kamień i przynosi go do domu. Zanim udaje mu się sprzedać go handlarzowi, z „kamienia” wykluwa się szafirowy smok, Saphira. Smoka próbuje ukraść zły Urgals, który brutalnie morduje wuja Eragona. Chłopcu i smoczycy w ostatniej chwili udaje się uciec. Od tej chwili Eragon poprzysięga zemstę mordercy wuja i wyrusza na wyprawę, by uratować świat i stać się ostatnim legendarnym Jeźdźcem Smoków.

Eragon jest związany z Saphirą magiczną mocą, psychiczną więzią, która wzmacnia ich wzajemną siłę, lecz jest trochę...nieprzewidywalna. Król krainy, w której rozgrywa się akcja – Alagaesii – jest także Jeźdźcem, zaprzedał się jednak ciemnej mocy... W książce znajdujemy wszystko co niezbędne dla nowej generacji fantasy: wspaniałe walki, historyczne bronie, tajemniczy spisek i... kobieta elf, która pojawia się w snach Eragona. Czy Eragon pokona złego króla i zostanie Jeźdźcem Smoków, czy ulegnie ciemnej mocy? Odpowiedź poznamy w "Dziedzictwie".

Tytuł:

Dziedzictwo t.1.
Autor:

Christopher Paolini
Seria:

Dziedzictwo
ISBN:

978-83-7480-232-1



Tłumaczenie:

Paulina Braiter
Oprawa:

miękka
Format:

125x195
Liczba stron:

400
Rok wydania:

9 listopada 2011
Cena detaliczna:

49,90 zł



Kontakt prasowy:
Wydawnictwo Mag www.mag.com.pl, Katarzyna Rodek, k.rodek@mag.com.pl , Tel. +48 22 813 47 43, +48 502 621 486

6 komentarzy:

  1. P tych cenach to chyba sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekałam na tą książkę 3 lata nie mogę sobie odpuścić wprost uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji przeczytać, ale bardzo lubię smoki więc chyba powinnam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam przeczytać Eragona, ale mi się nie udało. Powiem bratu o tym, że będzie premiera 4. części, ale wątpię, żeby ją kupił - cena niestety do niskich nie należy, a szykują się premiery innych ciekawszych i tańszych powieści.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam pierwszą część i podziękowałam - ani trochę mi się to dzieło nie podobało. Szkoda, że Autor uczynił tak ciekawy temat, nudnym i bezpłciowym. Jedyne co mi się w tej serii podoba, to okładki - może kiedyś jak wygram w Totka, to sobie tą serię zakupię dla ładnej szaty graficznej. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam niedawno pierwszą część tej serii i widziałam ostatnio "Dziedzictwo" w Empiku i uważam, że jest pięknie zielona :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...