wtorek, 23 października 2012

Stosik, bo trochę się tego nazbierało :)

Jakoś tak zawsze albo zapominałam, albo zwyczajnie mi się nie chciało wstawiać stosiku. Nom, ale teraz to nadrabiam. Są to książki... jakie dostałam od czasu ostatniego stosu po prostu xd . A skoro tyle się ich już nazbierało to nie wypada nadal tak zwlekać z tym postem :)

Poza tym ostatnio opublikowałam swego 200 posta, z czego bardzo się cieszę oczywiście. Nie sądziłam, że tyle w ogóle napiszę i mimo iż ostatnio recenzje pojawiają się rzadziej, to przynajmniej nadal są i staram się by dodawać je dość systematycznie. Jednak ostatnio mam tyle do zrobienia, jeszcze nowa szkoła, to swoje robi :) 

W ogóle jeszcze październik, a ja już o świętach myślę i czekam na nie z utęsknieniem. Coś czuję, że niedługo zaczną pojawiać się jakieś dekoracje czy zajawki i już w ogóle nie będę mogła wyczekać xd 

 Nom, ale już nie truję, oto stosik ^^



Od dołu:

Zieleń szmaragdu – Kerstin Gier – do rec. od Wyd. Egmont
Biała izba – Monika Gałgan – do rec. od A-G-W
Winter – Asia Greenhorn – jw.
GONE 5 – Michael Grant – z konkursu
Szaleństwo elfów – Karen Marie Moning – do rec. od Wyd. MAG
Fałszywa nuta – Gordon Korman - do rec. od A-G-W
Ty, ja i fejs – Jay Asher & Carolyn Mackler – do rec. od Wyd. Rebis
Paranormalność – Kiersten White – z wymiany
Japoński nie gryzie – do rec. od Wyd. Edgard
Monster High. Po moim trupie – Lisi Harrison – do rec. od bukowego Lasu
Kroniki Krwi – Richelle Mead – zakup własny (trzeba było, kocham *.*)
Pretty Little Liars. Doskonałe – Sara Shepard - z wymiany
Klucz – Marianne Curley – do rec. od Wyd. Jaguar (nie ma na zdj., gdyż pożyczyłam przyjaciółce ^^)
Dwa serca – Laura Summers – do rec. od Wyd. Akapit Press
Kredens pod Grunwaldem – Agnieszka Tyszka – jw.
Ja, potępiona – Katarzyna Berenika Miszczuk - do rec. od Wyd. W.A.B
Najeźdźcy – John Flanagan – do rec. od Wyd. Jaguar
Halloween – zbiór opowiadań – do rec. od A-G-W
Jak upolować faceta. Po pierwsze dla pieniędzy – Janet Evanovich - do rec. od Księgarni Gandalf
Jestem blisko – Lucyna Olejniczak – do rec. od Wyd. Prószyński i S-ka
Pretty Little Liars. Bez skazy – Sara Shepard – z wymiany



Troszku tego jest, co nie ? :) Nom, ale to tyle na razie, nie wiem kiedy dodam kolejny stosik, pewnie trochę czasu minie, aż w koncu się zmobilizuję, jednak kolejna recenzja już wkrótce :) 


Pozdrawiam
Tris

35 komentarzy:

  1. Świetne stosisko!! Ja ostatnio zrobiłam zdjęcia moim zdobyczom, bo też się ich trochę uzbierało a jakoś nie mogę się zebrać i wstawić ich na bloga ;) Może Twój post mnie zmotywuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromny stos:) Jest czego pozazdrościć:)
    Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie stosik, lecz stosidło. Nie wiem, kiedy Ty to wszystko przeczytasz :) Życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tych książek duuużo :). Pozycje interesujące, więc miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny widok, zazdroszczę praktycznie wszystkich pozycji! Ale chyba najbardziej "Zieleni szmaragdu". Sama mam tylko pierwszą część trylogii czasu, mam nadzieję, że uda mi się zebrać całą..
    Milego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaa, ja też chcę tyle książek! *.* Kiedyś cię z nich okradnę, buhaha!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stos!! Piękne kolumny koło regału, czyżby miejsce w ekspresowym tempie zanika na książki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze swojej strony mogę polecić ,,Pretty little liars". ,,Winter" mnie znudziło, szczerze mówiąc.
    Reszty tytułów nie znam. A stosik naprawdę imponujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zatkało mnie. Ale cudny stosik, aż mi się oczy cieszą na sam widok. Przyjemnego czytania zatem życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. to nie stosik a stosisko xd
    będziesz miała co czytać, oj będziesz :D
    przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach co za widoki. Widzę, że już Ci miejsca na cuda brak:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże, Tris, jaki świetny stos! Sama o takim marzę... Winter, GONE, PLL, w ogóle wszystko, jejciu! :D A co do świąt, to nie martw się - nie tylko Ty masz takiego bzika. Ja od miesiąca próbuję wytargować obwieszenie całego domu światełkami choinkowymi, ale coś mi się nie udaje... ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha, rzeczywiście, TROSZKĘ się tego nazbierało xD

    OdpowiedzUsuń
  14. "Zieleń szmaragdu" pochłonie Ciebie na cały dzień. Za serię "Gone" chciałabym się zabrać jak najszybciej, ale niestety jak dotąd jest to niemożliwe.
    "PLL" Shepard ♥ świetny pomysł i wykonanie.
    Miłej lektury :))

    Pozdrawiam, Donna

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę kiedyś do Ciebie wpaść i ukraść Ci trochę książek z twoich półek ;) Naprawdę cudowne zdobycze! Cym prędzej czytaj Zieleń Szmaragdu!

    OdpowiedzUsuń
  16. O bosze4, szczena mi opadła! Wspaniałe stosisko!!! xD

    OdpowiedzUsuń
  17. to nie stosik, a ogromne stosiko :) i nie powiem, całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dużo książek. Zazdroszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko! Zazdroszczę, oddawaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny stosik :) Kilka książek gości także i u mnie na półce :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jagi ogromniasty stosik:) O takim, to mogę tylko pomarzyć. Ostatnio trzymałam w dłoniach "Winter" cóż za ogromniaste tomiszcze, jak na powieść paranormalną.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ stosisko! Gratuluję! Winter wydaje się nie złą cegłą, jestem ciekawa czy ciekawą ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne "trochę" się tego nazbierało :D Pozazdrościć pięknego stosu! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stos imponujący i z wielką chęcią bym Ci kilka pozycji podebrała. Miłego czytania!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow. Świetny stos! Podkradłabym to i owo ;) Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny stos ;) Nie mogę się doczekać twojej recenzji książki "Ty, ja i fejs", bo książka wydaje mi się być interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super stos! I ile wspaniałych książek. *.* Kilka sama czytałam, a kilka bym podkradła. ;3 Od dawna chcę przeczytać Najeźdźców. Czekam na recenzję. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecudny stosik. Normalnie zazdroszczę. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny stos! Wszystkie te książki chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spory stos, ale bardzo mi się podoba, bo większość książek wpada w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  31. O Matko, ile ty masz książek!! Widzę, że mamy podobny gust:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kilku ksiażek z całą pewnościa ci zazdroszczę. Czytaj szybko "Trylogię Czasu", bo naprawdę warto!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...