sobota, 23 kwietnia 2011

Mgła - Lisa Mac Mann



Mgła jest drugą częścią trylogii od Lisy McMann. Opowiada ona o Janie, która jest wciągana do cudzych snów, wbrew jej woli. W tej części Janie jest wciągana do snów, a raczej koszmarów jej przyjaciółki. Po za ty, Janie dowiaduje się, że sny można kontrolować, lecz to nie jest jeszcze wszystko, gdyż okazuje się, ze jeżeli nadal będzie wciągana do snów zapłaci za to straszliwą cenę.
            Styl autorki bardzo mi się podoba. Pisze bardzo realistycznie. Fabuła jest bardzo wciągająca, a książkę czyta się szybko. Czytając książkę, ani przez moment nie byłam znudzona.          
Cała ta seria bardzo przypadła mi do gustu.

            Moja ocena to 10/10.

1 komentarz:

  1. "Mgla" wg mnie najbardziej mi sie spodobala, chociaz z watki z Kapitanem troche mnie nudzily. Janie niezle sobie poradzila na imprezie u nauczyciela. Najsmieszniejsze w tej ksiazce bylo to, jak dziewczyna nadala przezwiska na nauczycieli.:D Ocena ksiazki 10/10

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...