piątek, 27 maja 2011

Konkurs! :D


 Stwierdziłam, że warto byłoby zrobić konkurs. Tak więc na nowego właściciela czeka książka "Księga wszystkich dusz. Czarownica". Co trzeba zrobić aby wygrać tę książkę? Otóż wystarczy opisać jeden dzień z życia czarownicy/czarownika. Może być to postać już istniejąca, jak Magnus Bane lub wymyślona przez was. 

Należy zmieścić się na trzech kartkach A4 Times New Roman 12, prace oczywiście mogą być krótsze. Liczy się oryginalność i pomysłowość. Najlepsza praca zostanie nagrodzona wyżej wymienioną książką. W komisji znajduję się ja, Letizia, Charlotte i Cass. Macie czas do 21 czerwca do godz. 21:00. Prace proszę wysyłać na adres: ania0278@wp.pl. W temacie maila proszę wpisywać "Konkurs" i swój nick (lub jeżeli ktoś nie posiada bloga to po prostu pierwszą część nazwy e-maila).


I jeszcze jedno, Charlotte zrobiła mi wspaniały banner i byłoby miło gdybyście mogły go zamieścić na swoim blogu i podlinkować go do tej strony. Oto on:



Pozdrawiam i życzę weny
Tristezza

15 komentarzy:

  1. Z ciekawości wezmę udział, ale napiszę dopiero jak mnie wena najdzie, hehe :D
    Bannerek też wstawię i uważam, że jest śliczny : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wezmę udział.A co :D. Tylko muszę poczekać, aż mnie wena najdzie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej dziękuję. To znaczy chciałabym, ale nie jestem dobra w wymyślaniu ciekawych odpowiedzi na takie różne pytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba też spróbuję w tym konkursie swoich sił :) Żeby wygrać trzeba grać,hah.Powodzenia innym życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobra, zawsze warto próbować, w końcu co ci zależy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zareklamuję u siebie, chociaż udziału chyba nie wezmę, ale trzymam kciuki za uczestników ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zareklamowałam u siebie w dziale konkursy (osobna strona na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli tylko czas pozwoli, chętnie wezmę udział - jeśli nie, będę dzielnie kibicować innym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh, chętnie bym coś napisała, ale chyba nie czytałam jeszcze o czarownicach więc kompletnie nic nie wiem o ich życiu codziennym. Chyba, że napiszę o całkiem niedorzecznych czarownikach xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnesja, jasne, że możesz tak zrobić. Na pewno będziesz miała inną pracę niż inni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie MOŻE coś poskrobię ale to dopiero w weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Napisałam. Kurde, trudno mi było się zmieścić na tych 3 stronach! ;P Jakie wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że napisałaś ;), ale czy wyślesz, bo na razie nie dotasłam i nie wiem czy nie zapomniałaś ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...